• ISKORISTITE
    PREDNOSTI SARADNJE
    SA TENFORE-om
  • WESTERN UNION
    U VAŠOJ
    POŠTI
  • PRIJEM I SLANJE
    NOVCA
    SA INOSTRANSTVOM

O NAMA

Kompanija kojoj se veruje

Poverenje

Kompanija Tenfore je ovlašćeni predstavnik Western Uniona za Srbiju i Bosnu i Hercegovinu. Koristeći dugogodišnje globalno iskustvo Western Uniona i naše znanje i iskustvo, uspeli smo da u zemljama sa kojima poslujemo, i brend Western Union postavimo na visoko prvo mesto i postanemo vodeći u oblasti transfera novca.

Korak ispred drugih

Veliku zaslugu značajnom uspehu kompanije Tenfore je doprineo pre svega kvalitetan izbor mreže saradnika. Na današnji dan to su 23 zastupnika preko kojih omogućavamo prijem i slanje novca po celom svetu i ukupno 1.800 lokacija/šaltera za uplate i isplate. Trenutnu mrežu zastupnika kompanije Tenfore u regionu čine Pošta Srbije i 22 banke.

Rukovodstvo i zaposleni u kompaniji Tenfore su stručni i potpuno posvećeni Western Union usluzi.

Kroz razne vidove podrške našim zastupnicima omogućili smo, da svako od njih dobije kvalitetnu poziciju, kako po pitanju prednosti u odnosu na konkurenciju, tako i po kvalitetu koji uvek mora biti u samom evropskom vrhu.

Organizaciona strukutra kompanije Tenfore je u funkciji svih zastupnika. Kompaniju Tenfore čini nekoliko sektora koji su neprekidno, svakog dana u godini, na raspolaganju našim zastupnicima i to su:

Marketing i prodaja

Za ukupan promet Western Union usluge najveću odgovornost ima Sektor marketinga i mreže, čije stručno osoblje doprinosi opštem povećanju informisanosti klijenata o prednostima i mogućnostima korišćenja ove usluge.

Osnovni cilj sektora je, pre svega, održavanje poverenja i lojalnosti postojećih klijenata, na osnovu dobrih referenci praćenja i analize situacije na tržistu, kao i pridobijanja novih klijenata.

Operativni poslovi

Pružanje podrške zastupnicima i direktna komunikacija sa Western Unionom. Usklađivanje međusobne saradnje, efikasno rešavanje tekućih problema i permanentno održavanje čitavog sistema u funkciji 24/7.

Korisnički centar

Daje podršku šalterskim radnicima i korisnicima u obavljanju usluge Western Union transfera novca. Tim mladih, stručnih i ljubaznih operatera je na raspolaganju stalno, i vikendom, praznicima, radnim danima i subotom od 7 do 20 h, kao i nedeljom od 8 do 15 h.

Finansije

Sektor finansija vodi računa o finansijskoj stabilnosti kompanije Tenfore kao i promtnom izvršavanju naših obaveza.

Sektor za poštovanja propisa i zaštitu klijenata

Ovaj sektor vodi računa da sve što radi Kompanija Tenfore bude u skladu sa zakonom i propisanim procedurama. Posebno se vodi računa o internoj reviziji, i tesno sarađuje sa Upravom za sprečavanje pranja novca i finansiranja terorizma i uz poseban akcenat na zaštiti građana, korisnika Western Union usluge od mogućih prevara i malverzacija.

Razvojni sektor / Informacione tehnologije

Naši iskusni programeri koriste poslednju reč tehnologije kako bi obezbedili svakodnevnu podršku operativnom funkcionisanju sistema.

Zahvaljujući njima, kompanija Tenfore svojim zastupnicima omogućava da koriste napredni software koji smo sami razvili i permanentno ga usavršavamo, a koji pored 100% automatizacije Western Union poslovanja, omogućava kompaniji Tenfore da tehnološki uvek bude korak ispred u odnosu na konkurenciju.


Western Union

Western Union - Moving Money For Better

Western Union povezuje ljude širom sveta obezbeđujući brz, siguran i pouzdan transfer novca. Iskustvo dugo 160 godina, mreža od preko 500 000 lokacija u više od 200 zemalja i teritorija podrška su nastojanju da Western Union bude dostupan u svakom delu sveta. Western Union je ponosan na pristup koji je izgradio prema klijentima. Zajedno sa svojim agentima i 9600 zaposlenih, može se reći da Western Union govori jezikom svojih klijenata, živi u njihovom komšiluku i učestvuje u svakodnevnom životu.

Odlike Western Union servisa

  • za svega nekoliko minuta
  • s kraja na kraj sveta
  • pouzdano, uz pomoć svojih agenata
  • sigurno, uz poslednju reč tehnologije
  • različitim kanalima (online, preko mobilnih telefona ili ATM-a), kako bi zadovoljili potrebe klijenata

Ključne godine u Western Unionu

  • 1851 Osnovan Western Union kao “New-York and Mississippi Valley” telegrafskoštamparska kompanija
  • 1861 Završena prva transkontinentalna linija u Severnoj Americi
  • 1871 Po prvi put urađen transfer novca
  • 1914 Uvedena prvaplatna kartica
  • 1974 Lansiran prvi komercijalni satelit iz SAD
  • 2000 Započeo sa radom sajt westernunion.com koji obezbeđuje klijentima slanje novca online

 

 

  • Home